Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris madiba. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris madiba. Mostrar tots els missatges

15.12.13

Adéu Madiba!

Avui, va rebre sepultura al seu poble natal Nelson Mandela (1918-2013). Va morir fa deu dies, a l'edat de 95 anys. Una figura clau per entendre la lluita pels drets humans i contra la segregació racial.
Aquesta és una foto de la seva ma feta a l'any 1990 pel fotògraf suec Hans Gedda. És pot veure tota la sèrie a:  http://hansgedda.com/nelson-mandela. Em va impactar veure la publicada als diaris d'aquests dies.


Fotografia de Hands Gedda (1990)