Durant el mes de febrer a la PAM (Paret d'Art del Muntanyenc) del Club Muntanyenc de Sant Cugat del Vallès hi ha l'exposició col·lectiva de FIRART, entitat de la que forma part. El tema era lliure amb la condició d'un format únic.Van participar 10 artistes. Aquesta és la segona vegada que participo en una exposició col·lectiva. L'obra que vaig presentar va ser "Remor", acrílic, espart i corda sobre fusta, 50x40 cm.
Paret d'Art del Muntanyenc
Artistes de FIRART
Vistes de la paret
Casteleiro: "Remor", 2012, tècnica mixta sobre fusta, 50x40 cm.
Sèrie grafits 1-4, tècnica mixta sobre fusta, 50x50 cm, setembre 2011. Sèrie laberints 1, 2, 3 i 4, tècnica mixta sobre fusta, 1 i 2 - 60x60 cm, 3 i 4 - 40x40 cm, març 2011.
Sèrie III (1, 2 i 3), tècnica mixta sobre fusta, maig 2011.
4 obres sobre fusta. Acrílic sèrie IV-1 i 2. Acrílic sèrie II - 1, 2 i 3. Acrílic sèrie I -1, 2 i 3.