Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris cadira viva. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris cadira viva. Mostrar tots els missatges

2.6.13

Cadira viva, instal·lació col·lectiva de Firart

A la Nit de l'Art que es va celebrar a Sant Cugat l'1 de juny, l'Associació Firart va orgamitzat una instal·lació   sota el tema de "la cadira com a suport on els artistes expressen conceptes, idees, actituds, sentiments, ...". 

Van participar 14 artistes amb 25 propostes molt variades a la Llotgeta del Claustre del Monestir de Sant Cugat, actual seu del Museu de Sant Cugat

Les meves obres van ser aquestes 2 cadires: "Missatge" i "Imma's chair".


Aquí teniu unes vistes generals del muntatge d'aquesta instal·lació:



1.6.13

Nit de l'Art 2013 a Sant Cugat organitzada per Firart

Dins els actes de la Nit de l'Art, avui 1 de juny de 2013, l'entitat Firart organitza tres activitats: 
  • l'exposició CADIRES al Club Muntanyenc de Sant Cugat
  • Art als aparadors de les botigues amb 41 artistes participants.
  • L'exposició CADIRA VIVA, una instal·lació col·lectiva que es podrà veure a partir de les 20 hores i fins les 24 hores de la nit a la Llotgeta del claustre del Monestir de Sant Cugat.  Posteriorment faré una nova entrada amb les fotos i comentaris d'aquesta exposició en la que participo amb dos cadires.
De l'activitat dels aparadors estic participant amb 4 quadres a l'aparador de la botiga de roba Vero Moda del carrer Santiago Rusiñol, 8. Aquí teniu dos fotos del aparador:




La noticia a cugat.cat