Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris MOMA. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris MOMA. Mostrar tots els missatges

17.4.12

Nova arquitectura: Alejandro Aravena via Anatxu Zabalbeascoa

El suplement dominical de "El País" del 15 d'abril de 2012 publica una entrevista amb l'arquitecte Alejandro Aravena que m'ha fet reflexionar sobre l'arquitectura actual i la seva connexió amb els problemes socials. El concepte de vivenda progressiva és molt interessant. 
Obra d'Alejandro Aravena: 
Elemental
- MOMA(The Museum of Modern Art) el projecte Quinta Monroy Housing (2003–05), Iquique, Chile dins l'exposició "Small scale big change", New Architectures of Social Engagement.

Cal dir que la periodista Anatxu Zabalbeascoa té uns coneixements importants sobre arquitectura, recomano els seus articles, les entrevistes són engrescadores. Té un bloc "Del tirador a la ciudad" sobre aquests temes que diu ens afecten a tots.