20.10.12

Exposició de Firart dins el 12è Festival de poesia de Sant Cugat

12è Festival de poesia de Sant Cugat del Vallès
Del 15 al 31 d’octubre  a l'Espai expositiu “La Vitrina” de la Biblioteca Central Gabriel Ferrater, av. del Pla del Vinyet, 40, Sant Cugat del Vallès.
Dilluns, de 16 a 21 h
de dimarts a divendres, de 10 a 14 h i de 16 a 21 h
dissabtes, de 10 a 19 h
Plantar paraules
Interpretació plàstica dels poemes de Francesc Garriga, posseïdor d'un llenguatge propi i una manera personal i intransferible d'entendre el món: 
qui mana són els dits, les mans, els peus … sóc lluny de les paraules”.

Organitza per FIRART

En aquesta vitrina hi ha dos petites obres meves, interpretació de dos poemes d'en Francesc Garriga, poeta d'honor d'aquest 12è festival de poesia.



Imatge esquerra:

no dieu mai exactament el que vull dir,
paraules,
i confegiu amb lletres molt iguals
mentida i veritat.

els déus, que juguen amb la nostra fe,
refan l'abecedari quan els plau,

i ens deixen a les mans la llibertat
de no saber què dir.

Imatge dreta:

que em tornin les paraules
que havia d'haver dit i no vaig dir.
són meves.
i encara em cremen.

Tots dos poemes d'en Francesc Garriga Barata, Camins de serp, Edicions 62, Barcelona 2009.

Artistes participants:
Blanca Carnicero, Casteleiro, Carme Castellsaguès, Rafael Centelles, Celia Conesa, Pepita Farrè, Imma Pueyo, Meggi Pujols, Emma Sabadell,  Claudia Salamonesco i Cristina Segura.

Foto de La Vitrina: