Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris cadira. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris cadira. Mostrar tots els missatges

2.6.13

Cadira viva, instal·lació col·lectiva de Firart

A la Nit de l'Art que es va celebrar a Sant Cugat l'1 de juny, l'Associació Firart va orgamitzat una instal·lació   sota el tema de "la cadira com a suport on els artistes expressen conceptes, idees, actituds, sentiments, ...". 

Van participar 14 artistes amb 25 propostes molt variades a la Llotgeta del Claustre del Monestir de Sant Cugat, actual seu del Museu de Sant Cugat

Les meves obres van ser aquestes 2 cadires: "Missatge" i "Imma's chair".


Aquí teniu unes vistes generals del muntatge d'aquesta instal·lació:



24.5.13